Pages

Tuesday 31 May 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !


Sempena Hari Tembakau Sedunia ini aku memulakan kempen anti rokok dengan join satu segmen yang diadakan oleh Ben Ashaari ni. Jika anda menyokong kempen antirokok ni boleh join segmen ni dengan KLIK SINI.

5 Sebab Aku Tidak Merokok:

  • Merokok lebih banyak mudarat berbanding manfaat kepada diriku.
  • Merokok meningkatkan risiko  pelbagai penyakit seperti kanser paru-paru, Sakit jantung dan angin ahmar. Aku ingin hidup sihat.
  • Asap rokok menyusahkan orang lain kerana selain bau  yang busuk , asap rokok juga menambahkan pencemaran udara serta meningkatkan suhu global.
  • Merokok hanya akan membazirkn duit sahaja.
  • Merokok mengakibatkan bau mulut yang busuk

4 comments:

  1. dari blog abg ben...
    jom singgah blog sy...
    follow lebih baik...he3...

    JOM TERJAH SINI!!

    ReplyDelete
  2. merokok tak nampak cool...
    merokok tak nampak hebat...



    jom baca entri tentang percutian ke Bali di blog solomolo...

    ReplyDelete
  3. Salam ,

    Terjah & follow dari Segmen BA

    http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

    NICE INFO BLOG

    FB: ALady NamedYanty

    Katakan TAK NAK!

    ReplyDelete
  4. katakan tak nak pada rokok...salam perkenalan...jemput singgah...

    http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

    ReplyDelete